Golfresan on tour på Nora Gk 19 maj

Spelform 2-mannalag SCRAMBLE, kanonstart kl. 09.30

Golfresan on Tours representanter är på plats med startkit och bemannar ett korthål för HIO Challenge.

Prisbord så fort alla kommit in (antal priser i relation till antal startande). Minst en i laget på plats för att erhålla pris. Annars går priset vidare ner i prislistan.

Det lag som vinner erbjuds avslutningsspel/final på Knistad Herrgård 12-13 oktober. Alla vinnarlag (ca 100 personer minst) kommer vara där samtidigt och vi kommer förhoppningsvis ha otroligt roligt alla tillsammans.

I priset ingår övernattning i dubbelrum för vinnande laget, frukost, 3-rätters middag med underhållning och golftävling 2-mannascramble med ett mycket bra prisbord (utlandsvistelser mm).

Kan/vill man inte den helgen, avstår man det priset och väljer annat från prisbordet. Knistad-vinsten är då kvar till det lag som väljer Knistad.

OBS, man kan ej överlåta Knistad eller byta den ena spelaren i laget om det inte finns synnerliga skäl (läkarintyg).

Fler priser på Nora, bollar, greenfees, golfpaket, kepas från Big A Golf, antal priser i relation till antal lag.

På banan har en extratävling där vi tar emot er.

HIO Challenge på ett korthål, här är du med i fyra utmaningar för 100:- (betalas på korthålet) när du kommer dit.

1.  Du får ett 3-pack Srixon Soft Feel bollar om du är på green första slaget.

2.  Närmast hålpris en flaska champagne Jeanmaire.

3.  Lotten, påkostat pris.

4.  HIO en stor låda bollar (12 dussin = 144 bollar Srixon Softfeel), en massagepistol, ett golfpaket för 2 pers inkl boende en natt för 2 personer, frukost och golf!

ANMÄLAN HÄR