Klubb- och omklädningsrum

Utrymme för gemenskap

Omklädningsrum
I västra delen av den gamla “ladan” hittar ni våra fräscha omklädningsrum. Omklädningsrummen finns till för medlemmar, greenfeegäster och camping- gäster. Lokalerna är ljusa, rymliga och fräscha. Omklädningsrummen inrymmer duschrum och toaletter. Handdukar finns för våra gäster att låna utan kostnad. Omklädningsrummen är öppna dygnet runt.

Klubbrum
I klubbrummet hittar du diverse information för medlemmar, broschyrer för gäster, scorekort och slopetabeller. Det är också här du kan betala din greenfee om inte receptionen är öppen och du inte kan eller vill betala digitalt.

I klubbrummet finner ni också det stora konferensrummet som kan ta upp till 50 personer.

Hitta hit

Följ riksvägen 50 norrut från Örebro om du kommer från syd, öst eller väst. Kommer du från norr så följer du riksväg 50 mot Örebro. Ta av vid avfarten mot Nora, väg 244. Efter 5 km, vägskylt Golfbana, till höger.