Medlemsförmåner

Samarbetsklubbar

Det lönar sig att vara fullvärdig medlem – så här billigt spelar du då på följande klubbar 2024.

Karlskoga GK
Nora Golfklubbs fullvärdiga medlemmar betalar 200 kr i greenfee på 18 hålsbanan alla dagar samt 50 kr på korthålsbanan.

Hagge GK, Stjernfors GK
Nora Golfklubbs fullvärdiga medlemmar har 25% rabatt på ordinarie greenfee samtliga dagar.

Skerike GK
Nora Golfklubbs fullvärdiga medlemmar betalar 250 kr i greenfee alla dagar, juniorer 100 kr.

Falun Borlänge GK (Aspeboda)
Nora Golfklubbs fullvärdiga medlemmar betalar 200 kr i greenfee alla dagar från och med 15 maj-1 okt.

Gagnef GK
Nora Golfklubbs fullvärdiga medlemmar betalar 200 kr i greenfee alla dagar, juniorer 100 kr.

Lindesbergs GK, Arboga GK, Saxå GK
Nora Golfklubbs fullvärdiga medlemmar betalar 250 kr i greenfee måndag – fredag och söndag efter kl. 14:00.

Degerfors GK
Nora Golfklubbs fullvärdiga medlemmar betalar 200 kr i greenfee måndag – fredag och 250 kr  lördag – söndag samt helgdag efter kl. 14:00.

Kumla GK
Nora Golfklubbs fullvärdiga medlemmar betalar 250 kr juniorer 125 kr i greenfee helgfri måndag-fredag samt söndag fr o m 14:00.

Kårsta GK
Nora Golfklubbs fullvärdiga medlemmar betalar 300 kr i greenfee helgfri måndag-fredag samt söndag fr o m 14:00,  juniorer 150 kr motsvarande tider.

Köpings GK
Nora Golfklubbs fullvärdiga medlemmar har 50% rabatt på ordinarie greenfee, juniorer 50% samtliga dagar.

Rabatten vid alla ovanstående klubbar gäller fullvärdiga medlemmar och under förutsättning att båda banorna spelar på ordinarie greener, dvs sommargreener.

Gäst som spelar i sällskap med fullt betalande medlem erhåller 50% rabatt på ordinarie greenfee (550:-).Detta gäller för en gäst per medlem och tillfälle.