Så gör du

Betala årsavgiften i Min Golf

Från och med säsongen 2024 sker betalning av din årsavgift digitalt via Min Golf.

Du får ett meddelande när avgifterna för ditt medlemskap finns klara att betala. Gå då till Obetalda avgifter på Min Golf.
Där kan du själv välja betalsätt för din betalning.

Tidigare Autogiro-användare behöver inte göra något. Övriga medlemmar kan välja på nedan betalsätt:

Nyansökan för Autogiro:

Som fullvärdig medlem kan du själv ansöka om Autogiro direkt via Min Golf. Din totala årsavgift delas upp på 12 månadsbetalningar över året. Administrativ avgift om 30 kr/mån tillkommer.

1. Gå till Obetalda avgifter och klicka på “Ansök om autogiro”.
2. Fyll i dina uppgifter och ansök.
3. Efter ett par dagar får du ett mail från vår partner Sitra med en bifogad blankett som du ska signera
och lämna/skicka in till kansliet på golfklubben. När vi mottagit denna aktiverar vi ditt autogiro.

Direktbetalning:

För att betala avgifterna direkt klickar du på “Välj betalsätt”.

Här kan du välja betalning med kort, Swish eller en faktura från Swedbank Pay.
Det finns även möjlighet till delbetalning via kreditkortet MoreGolf Mastercard som ej ska förväxlas med autogiro.

Under Mina genomförda betalningar kan du hämta ditt kvitto för att lämna till arbetsgivare.

Se filmen nedan för mer hjälp. Kontakta Lars på kansliet om du har några frågor eller behöver hjälp.