Vi söker nya ledamöter till Nora GKs styrelse

och vi tror att ni finns bland våra medlemmar. Våra ledamöter bör ha ett genuint intresse för klubbens frågor och är aktiva i vår fina golfklubb och ser detta som ett inspirerande och viktigt ideellt uppdrag. Utöver det bör man ha ett stort engagemang för uppdraget och förmåga att se och uttrycka idéer om klubbens verksamhet och dess utvecklingsmöjligheter. Vi ser gärna att du har erfarenhet av ekonomi och kan axla ett kommande uppdrag som kassör. Vi behöver även personer med andra färdigheter som kommer klubben till godo. För att nå bättre balans i styrelsen ser vi gärna att kvinnor söker uppdrag.

I vårt arbete med att sammanställa förslag till Nora GK´s styrelse för kommande verksamhetsår tar vi gärna även emot tips på kandidater till uppdrag i styrelsen.

Välkomna att kontakta oss i Valberedningen innan den 10 juni med frågor eller tips på kandidater.

Skicka ett mail till injection@telia.com

eller ring Valberedningen

Hans Molin:  070-3937177